Железная дорога

Описание: Обсуждение политической ситуации в городе и стране.Обсуждение политики в других разделах форума запрещено!
Правила раздела:

semantic
semantic
Репутация: 0
С нами: 9 лет 7 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #81 semantic » 28.10.2016, 16:01

Фото Войцеха Балчуна.

Войцех Балчун

3 ч ·

Картинки з повсякденності компанії, що в кризі. Аналіз фактів дає уявлення про масштаби і способи зловживань та розкрадань. П’ять місяців – мільйон доларів. 7-8 тонн солярки щодня. «Наліво». Прямо з тепловоза - у каністри. Машиніст, помічник машиніста – «у ділі». Або безпосередньо у депо. Прямо у бензовоз. Тут ранг вже вищих начальників. Конкретні прайси. Начальник депо – 500 тисяч гривень щомісяця. Мовчання працівника ВОХР – 500 гривень за одну поїздку. Мільйон гривень – за відновлення на посаді начальника депо. Ще мільйон щомісяця – за невтручання. Хитрощі машиністів: виведення з ладу систем контролю, псування систем захисту теплового режиму дизеля, злив пального по ходу тепловоза. Організована, продумана, зухвала система. Задіяні всі. Залізничники, місцеві правоохоронці і бандити, скупники палива. Погрози начальнику, що насмілився кинути виклик і почав ламати схеми. Все це просто оперативна інформація. Встановлені факти. Перевірені випадки. Спрацювали наші, так звані, «мобільні групи». Приклад тільки одного локомотивного депо. Можу назвати. «ТЧ-3 «Мелітополь». П’ять місяців жорсткої боротьби з крадіжками, кадрові рішення, контроль норм витрат палива – економія тільки по вказаному депо – майже 1300 тонн. Рахуємо разом: майже мільйон доларів! За п’ять місяців! Тільки по одному депо! А по компанії загалом? Чи для вас, колеги-залізничники, це не новина?

Будемо використовувати всі можливості для економії пального і боротьби з грабунком. Досвід роботи «мобільних груп» заслуговує на увагу. Варто посилити відповідальність, у тому числі матеріальну, машиністів локомотивів. Маємо ідею онлайн-моніторингу руху. Переглянемо норми питомих витрат. По кожному конкретному депо. Опрацьовуємо пропозицію створення департаменту енергоменеджменту.

А, може, просто треба не красти?

P.S. Деяким «ентузіастам» на замітку. Не підставляйте так замовника. Маріуполь – це не Придніпровська дорога :)http://vsekommentarii.com/news/2016/10/27/12077476.htm
[color=#40FF80]Не относитесь к жизни слишком серьёзно,всё равно вам из неё живым не выбраться![/color]

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #82 Гаврилов Олексій » 08.11.2016, 20:24

[quote]Войцех Балчун

10 ч ·



Тепер можна сказати: «Поїхали!». Реконструкцію інфраструктури на дільниці «Комиш-Зоря – Волноваха» завершили. Навіть трохи раніше визначених для себе термінів. Залишилося найскладніше: «перерізати стрічку» і провести урочистості, належні у таких випадках:) Шкодую, але напружений робочий графік не дає можливості бути присутнім на формальному відкритті реконструйованої дільниці. У середу це зроблять члени правління Іренеуш Василевськи та Ремігіуш Пашкевич. Вони і оцінять, наскільки ефективно були використані понад 66 мільйонів гривень коштів УЗ, які правління влітку виділило на проект. Наскільки пам’ятаю, розмови про необхідність реконструкції цієї ділянки тривали майже два роки. Ми ж взяли і зробили. Оптимальний проект за розумні гроші. Виходимо на нормальну пропускну здатність. На добу - 23 пари вантажних потягів і 4 пасажирські. Як мінімум, робота меткомбінатів і порту тепер має бути забезпечена. Адже наші дії, не в останню чергу, були пов’язані саме з бажанням підтримати металургів.

Розуміли, що цей перегін є ключовим для перевезення вантажів і пасажирів на Маріуполь, визначальним фактором для всього регіону. Тому з боку правління був щоденний ретельний контроль за реалізацією цієї інвестиції.

Ще раз наголошую: весь проект здійснено коштами, силами, обладнанням Укрзалізниці, хоча із вдячністю прийняли допомогу вантажовідправників деякими матеріалами.
[/quote]

[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15032239_212928582476466_804920686150341919_n.jpg?oh=9dcc75275290ffe5a0681fe81dd4e2ee&oe=58C54BBB[/img]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #83 Гаврилов Олексій » 08.11.2016, 20:44

[quote]Войцех Балчун

3 ч ·

Їду до Генерального прокурора, запрошення на зустріч з яким, на відміну, напевне, від багатьох, прийняв з інтересом і вдячністю. Юрій Луценко, відомий своєю принциповою позицією щодо зловживань у системі Укрзалізниці. Зі свого боку, неодноразово підкреслював: я не прокурор, щоб коментувати обшуки, затримання, арешти. На тому і зійшлися. Кожен робить свою роботу:)[/quote]


Похоже что цитату "Шоб ты жил на одну зарплату!" начнут приписывать поляку.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #84 Гаврилов Олексій » 10.11.2016, 10:14

[quote]Войцех Балчун

18 мин ·

Стартуємо сьогодні. Близько 14-ї. З невеликою, але корисною опцією, що стане у пригоді користувачам смартфонів, котрі планують поїздки потягами Укрзалізниці. Запускаємо мобільну версію нашого сайту з продажу квитків booking.uz.gov.ua та рухаємося до мобільного додатку. Це універсальна мобільна версія сайту для смартфонів під будь-яку операційну систему. Тепер, маючи смартфон, буде зручніше замовити квиток і оплатити його банківською картою.

Розраховуємо, цей крок схвалять пасажири Укрзалізниці, що цінують свій час і активно використовують смартфони для вирішення різноманітних повсякденних завдань. Сподіваємось, що це - ще один стимул для користувачів звернутись до нашого сайту, позбутися черг і зменшити навантаження на каси. А головне – зекономити кошти і час, котрий, як відомо, також гроші:)

Сьогодні вже більше третини наших квитків продається через Інтернет. Найбільша частка з них припадає на офіційний сайт Укрзалізниці. До речі, найнижча ціна на квитки саме від УЗ: без посередників і переплати - у наших касах або на сайті.

Тому наша мета – і далі нарощувати обсяги продажів залізничних квитків саме через електронні канали. Ще один крок до цього - сьогодні. Близько 14-ї![/quote]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Тур
Тур
Репутация: 0
С нами: 7 лет 2 месяца

Re: Железная дорога

Сообщение #85 Тур » 14.11.2016, 14:06

[youtube]FIpZG3RZZT4[/youtube]

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #86 Гаврилов Олексій » 24.02.2017, 19:35

Альтернатива жд



[img]https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/p720x720/16903421_113626619162124_2731040597494741714_o.jpg?oh=d1cdd3e1c799e725ba1b6a7fb870896a&oe=5927A564[/img]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #87 Гаврилов Олексій » 05.04.2017, 08:12

КИЕВ, 4 апр — РИА Новости Украина. Филиал "Укрзализныци" "Центр обеспечения производства" объявила тендер на закупку запасных частей пассажирских вагонов на ожидаемую сумму 269,85 миллионов гривен. Данные находятся в системе "Прозорро". В целом планируется заказать 250 комплектов туалетов стоимостью более миллиона гривен каждый. За эти деньги планируют приобрести следующее оборудование: система туалетная экологически чистая украинского производства для плацкартных вагонов; пол туалета (рабочая сторона); пол туалета (нерабочая сторона); комплект кронштейнов, материалов и стандартных изделий для монтажа. Добавим, что участники тендера должны предложить туалеты, которые имеют "положительный опыт эксплуатации системы не менее 3 лет на железных дорогах Украины".

РИА Новости Украина: http://rian.com.ua/economy/20170404/1022891539.html



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Кто-то уху_ел.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Тур
Тур
Репутация: 0
С нами: 7 лет 2 месяца

Re: Железная дорога

Сообщение #88 Тур » 05.04.2017, 11:59

[quote="Гаврилов Олексій"]КИЕВ, 4 апр — РИА Новости Украина. Филиал "Укрзализныци" "Центр обеспечения производства" объявила тендер на закупку запасных частей пассажирских вагонов на ожидаемую сумму 269,85 миллионов гривен. Данные находятся в системе "Прозорро". В целом планируется заказать 250 комплектов туалетов стоимостью более миллиона гривен каждый. За эти деньги планируют приобрести следующее оборудование: система туалетная экологически чистая украинского производства для плацкартных вагонов; пол туалета (рабочая сторона); пол туалета (нерабочая сторона); комплект кронштейнов, материалов и стандартных изделий для монтажа. Добавим, что участники тендера должны предложить туалеты, которые имеют "положительный опыт эксплуатации системы не менее 3 лет на железных дорогах Украины".

РИА Новости Украина: http://rian.com.ua/economy/20170404/1022891539.html



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Кто-то уху_ел.[/quote]




1 000 000 грн - это примерно 37 000 $, за такие деньги можно купить пусть и в минималке, но Mercedes C-Class Coupe. Неужели туалет в вагон более высокотехнологичный или материалоёмкий, нежели авто немецкого автопрома? Теперь понятно, почему Укрзалiзниця в убытках.

Витёк
Аватара
Витёк
Репутация: 0
С нами: 6 лет 1 месяц

Re: Железная дорога

Сообщение #89 Витёк » 05.04.2017, 13:37

Гражданин, продолжайте платить налоги. Государство их потратит с умом.

gpi
gpi
Репутация: 0
С нами: 12 лет 10 месяцев
Откуда: Волноваха

Re: Железная дорога

Сообщение #90 gpi » 05.04.2017, 15:10

[quote="semantic"]Руководство ПАО "Укрзализныця" планирует [color=#FF0000][b]в середине сентября[/b][/color] начать модернизацию участка Пологи — Камыш-Заря — Волноваха. Это позволит пропускать по нему на 4 пары грузовых поездов больше.



[b][color=#FF0000]В настоящее время[/color][/b] доставка грузов на мариупольском направлении — к "Азовстали" и Мариупольскому МК им.Ильича — осуществляется по неэлектрифицированному участку Камыш-Заря — Волноваха. Его пропускная способность — 20 пар поездов в сутки, из которых 2 пары — пассажирские поезда дальнего следования, 2 пары — пригородные, [b][color=#FF0000]16 — грузовые.[/color][/b]



Ранее в комментарии Delo.UA председатель правления УЗ Войцех Балчун рассказывал о планах увеличения пропускной способности участка почти до 30 пар поездов в сутки.[/quote]

[url=http://112.ua/ekonomika/ukrzaliznycya-ne-obespechila-obeshhannyy-potok-gruzovyh-sostavov-po-peregonu-kamysh-zarya--volnovaha-direktor-metkombinata-382507.html]"Укрзализныця" не обеспечила обещанный поток грузовых составов по перегону Камыш-Заря – Волноваха, - директор меткомбината[/url]
[quote]Такая ситуация, по мнению директора комбината, негативно отразится на отрасли и экономической ситуации в стране в целом



Государственный монополист "Укрзализныця" (УЗ) не выполняет данных обещаний по обеспечению потока грузовых составов по перегону Камыш-Заря – Волноваха, пишет генеральный директор ММК им. Ильича Юрий Зинченко в посте на своей странице в Facebook.



"Красивые слова, а паровоз и ныне там… На прошлой неделе в ходе встречи представителей "Метинвеста" с правлением "Укрзализныци" были согласованы шаги в направлении постепенного увеличения перевозок по перегону Камыш-Заря – Волноваха, что позволит меткомбинатам Мариуполя выйти на новые объемы производства и частично компенсировать потери Украины от остановки трех металлургических комбинатов на неподконтрольной территории и одного – на подконтрольной (ДМК из-за прекращения поставок кокса из Алчевска)", - пишет директор одного из крупнейших предприятий Украины.



По словам Зинченко, количество поездов не дотягивает до количества ранее согласованного с руководством "Укрзализныци", и такая ситуация, по мнению директора комбината, негативно отразится на отрасли и экономической ситуации в стране в целом.



"Договорились о том, что уже с 4 апреля "Укрзализныця" обеспечит 20 грузовых поездов в сутки. [b][color=#FF0000]Вчера получили 16[/color][/b]. В ожидании пропуска 54 грузовых поезда. С таким подходом к решению транспортных проблем об увеличении производства даже нечего мечтать. И экономический рост нам не светит: минус 4 грузовых поезда в сутки – это минус 4 тыс. тонн чугуна или минус 1,6 млн долл. экспортной выручки ежедневно!" - резюмирует автор. [/quote]

Всё-таки из рокеров и бывших стриптизёрш получаются эффективные мЭнЭГеры
Проблема не в том, могут ли машины думать, а в том, делают ли это люди

Сейчас наличием гуманитарного образования принято считать отсутствие образования технического

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #91 Гаврилов Олексій » 05.04.2017, 21:14

Собираются проложить второй путь.

По поводу претензий заводчан , железнодорожники говорят заводы вагоны не возвращают вовремя.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

gavrik
Аватара
gavrik
Репутация: 0
С нами: 11 лет 9 месяцев
ICQ

Re: Железная дорога

Сообщение #92 gavrik » 06.04.2017, 16:39

В воскресенье шел через "горку". ЧМЕ3 тянул состав. Больше половины вагонов принадлежали росии остальные, более раз2,71банные - "ЛемТранс".
Jedem das Seine

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #93 Гаврилов Олексій » 06.04.2017, 17:19

Да , от блокады остался пшик. Вчера опять видел карандаши.

А сегодня арта гупала не детски.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #94 Гаврилов Олексій » 04.05.2017, 10:37

Войцех Балчун

56 мин. ·

Багатьох, бачу, зачепила інформація звіту E&Y про заробітну плату провідному управлінському персоналу «Укрзалізниці». Так, справді, - 19,24 млн гривень. Все відкрито, прозоро, підзвітно.

Тут варто висловитись. Можна, звичайно, пожартувати, що сукупно управлінський персонал УЗ заробив стільки, скільки задекларував один голова найбільшої державної енергетичної компанії. Можна перевести ці 20 мільйонів у вартість автомобілів, на яких зараз їздять відставні (не зі своєї волі) топ-менеджери Укрзалізниці. 5-6 таких автомобілів мають вписатися у пару десятків мільйонів гривень. А можна просто продовжити читати все той же звіт E&Y.

Наприклад.

Адміністративні витрати ПАТ «Укрзалізниця» у 2016 році склали 863 мільйони гривень. Це майже удвічі менше, ніж в 2015 році. Тоді вони становили 1 757 млн. грн. Всі цифри, повторимо, відповідно до затвердженої E&Y звітності за 2015-2016 роки.

Таким чином, оптимізація витрат, лише за цією статтею, склала 894 млн. грн.

Далі. Відповідно до звіту про виконання фінансового плану, 2016-го року продуктивність праці у наших регіональних філіях зросла по відношенню до 2015 року на 6,7% і становить 1388,5 тис. приведених т-км/ос.

Якби такого зростання не було, витрати на оплату праці з нарахуваннями були б вищими в 2016 році приблизно на 1,5 млрд.грн.

Ще один приклад. За даними управлінської звітності , протягом 2016-го року ми знизили ціну закупівлі однієї тонни дизельного пального, порівняно з попереднім роком, на 501 гривню. А це, «на хвилинку», 151 млн.грн, включаючи податок на додану вартість.

Отакий результат «оптимізації процесу закупівель та впровадження нових підходів до ціноутворення», якщо говорити бюрократичною мовою.

151 мільйон тільки на дизелі!

І продовжимо у тому ж дусі.

1 003 млн. грн.

Саме на стільки є вищим результат компанії у 2016 році за національними стандартами бухгалтерського обліку, якщо порівнювати з фінансовим результатом аналогічного періоду 2015 року.

А за міжнародними стандартами, наш фінансовий результат кращий від показника 2015-го року на 9 459 млн. грн.



Комусь важко визнати, що це наслідок наших позитивних управлінських рішень? У когось не повертається язик сказати, що ми сповна відпрацьовуємо свою зарплату? Вам мало історії, коли керівники з мізерною зарплатою потім декларують мільйони готівки?

Я розумію, - у боротьбі за годівницю УЗ, що починає розкручуватись, засобів ніхто не добиратиме. З мухи наших прорахунків робитимуть слона. Наших успіхів волітимуть не помічати. Хай так. Зате їх бачать міжнародні аудитори з тієї ж E&Y. І це дуже добрий знак для компанії. Вона – на правильному шляху.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #95 Гаврилов Олексій » 23.05.2017, 22:37

[img]http://ic.pics.livejournal.com/periskop/9080476/563191/563191_original.jpg[/img]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Витёк
Аватара
Витёк
Репутация: 0
С нами: 6 лет 1 месяц

Re: Железная дорога

Сообщение #96 Витёк » 24.05.2017, 12:17

Это ппц как долго и дорого будет, превратившись в грандиозный попил.

Гаврилов Олексій
Гаврилов Олексій
Репутация: 0
С нами: 3 года 10 месяцев

Re: Железная дорога

Сообщение #97 Гаврилов Олексій » 01.06.2017, 18:56

Сегодня, около часа назад, на железнодорожную станцию "Мариуполь" прибыл современный вагон.



Такого чуда жители Приазовья никогда в своих степях не замечали, поэтому начали фотографировать.



Как сообщили 0629 сотрудники железнодорожного вокзала, это специальный вагон, в котором по Украине передвигается руководство отрасли. Он обеспечен всем необходимым и может сам передвигаться.



Возможно, на этом поезде приехал премьер-министр Украины Владимир Гройсман.

[img]https://www.s.0629.com.ua/s/17/section/newsInText/upload/images/news/intext/592/fd5d4e32c1/1a4b67b05cfe751cff38ba5348c4bb24.jpg[/img]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010621238949

Тур
Тур
Репутация: 0
С нами: 7 лет 2 месяца

Re: Железная дорога

Сообщение #98 Тур » 25.08.2017, 20:22

"Укрзалізниця" хоче взяти в лізинг до 30 локомотивів від General Electric



ПАТ "Укрзалізниця" у першому півріччі 2018 року розраховує отримати в лізинг від 20 до 30 локомотивів від американського "велетня" галузі General Electric.

Про це в коментарі журналісту "Укрінформу" розповів фінансовий директор "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев.



"Зараз ми ведемо переговори з General Electric з приводу придбання в лізинг від 20 до 30 локомотивів на першу половину 2018 року, якщо нам вдасться оперативно все узгодити", - розповів фіндиректор.



[b][i]Він відзначив, що перші локомотиви, які будуть отримані в лізинг, підуть на посилення рухомого складу по ділянці Комиш-Зоря-Волноваха.

[/i]
[/b]




За словами Рязанцева, зараз тривають переговори з рядом американських і вітчизняних банків щодо фінансування проекту.



"Крім того, це складова не лише нас, двох кооперацій, ще має бути додаткова банківська або лізингова організація, яка це профінансує. Ми зустрічалися в Штатах з Ex-Im Bank (Експортно-імпортний банк США - ред.) і з OPIC (Корпорація приватних зарубіжних інвестицій - ред.) і тут (в Україні - ред.) ще з кількома банками", - заявив фінансовий директор.



"Сьогодні ми перебуваємо у стадії переговорів, але я думаю, це не стане нам на заваді досягти узгодження якнайшвидше. Та все ж перше півріччя - реальні терміни для придбання локомотивів у лізинг", - розповів він.



Рязанцев повідомив, що візит представників компанії General Elcetric має відбутися на початку жовтня.



Нагадаємо, п'ятирічний план ПАТ "Українська залізниця" передбачає модернізацію та придбання близько 270 локомотивів, частково у співпраці з General Electric.



http://www.epravda.com.ua/news/2017/08/24/628356/

Тур
Тур
Репутация: 0
С нами: 7 лет 2 месяца

Re: Железная дорога

Сообщение #99 Тур » 25.08.2017, 20:42

[img]http://qstation.org/Paul_Anderson_II/BNSF/5000%20-%205999/slides/BNSF%205607%20AC4400CW.jpg[/img]



Я представляю, как будет гудеть вся Волноваха, если пригонят такие машины в замен 116-х.



Или такие:



[img]http://s15.flog.pl/media/foto/10113193_te33a9999.jpg[/img]

чипполино
чипполино
Репутация: 0
С нами: 10 лет

Re: Железная дорога

Сообщение #100 чипполино » 25.08.2017, 21:23

не взамен, а в усиление)))) тем более, тут еще полгода нужно обучать всех))) а так да, неплохо было бы, наверное..
Interstella 5555


Вернуться в «Власть, политика, общество»

Кто сейчас на форуме (по активности за 5 минут)

Сейчас этот раздел просматривают: 3 гостя