Волноваха - городской форум
http://volnovaha.com/

Железная дорога
http://volnovaha.com/viewtopic.php?f=30&t=3496
Страница 7 из 8

Автор:  Гаврилов Олексій [ 05 апр 2017, 21:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Собираются проложить второй путь.
По поводу претензий заводчан , железнодорожники говорят заводы вагоны не возвращают вовремя.

Автор:  gavrik [ 06 апр 2017, 16:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

В воскресенье шел через "горку". ЧМЕ3 тянул состав. Больше половины вагонов принадлежали росии остальные, более раз2,71банные - "ЛемТранс".

Автор:  Гаврилов Олексій [ 06 апр 2017, 17:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Да , от блокады остался пшик. Вчера опять видел карандаши.
А сегодня арта гупала не детски.

Автор:  Гаврилов Олексій [ 04 май 2017, 10:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Войцех Балчун
56 мин. ·
Багатьох, бачу, зачепила інформація звіту E&Y про заробітну плату провідному управлінському персоналу «Укрзалізниці». Так, справді, - 19,24 млн гривень. Все відкрито, прозоро, підзвітно.
Тут варто висловитись. Можна, звичайно, пожартувати, що сукупно управлінський персонал УЗ заробив стільки, скільки задекларував один голова найбільшої державної енергетичної компанії. Можна перевести ці 20 мільйонів у вартість автомобілів, на яких зараз їздять відставні (не зі своєї волі) топ-менеджери Укрзалізниці. 5-6 таких автомобілів мають вписатися у пару десятків мільйонів гривень. А можна просто продовжити читати все той же звіт E&Y.
Наприклад.
Адміністративні витрати ПАТ «Укрзалізниця» у 2016 році склали 863 мільйони гривень. Це майже удвічі менше, ніж в 2015 році. Тоді вони становили 1 757 млн. грн. Всі цифри, повторимо, відповідно до затвердженої E&Y звітності за 2015-2016 роки.
Таким чином, оптимізація витрат, лише за цією статтею, склала 894 млн. грн.
Далі. Відповідно до звіту про виконання фінансового плану, 2016-го року продуктивність праці у наших регіональних філіях зросла по відношенню до 2015 року на 6,7% і становить 1388,5 тис. приведених т-км/ос.
Якби такого зростання не було, витрати на оплату праці з нарахуваннями були б вищими в 2016 році приблизно на 1,5 млрд.грн.
Ще один приклад. За даними управлінської звітності , протягом 2016-го року ми знизили ціну закупівлі однієї тонни дизельного пального, порівняно з попереднім роком, на 501 гривню. А це, «на хвилинку», 151 млн.грн, включаючи податок на додану вартість.
Отакий результат «оптимізації процесу закупівель та впровадження нових підходів до ціноутворення», якщо говорити бюрократичною мовою.
151 мільйон тільки на дизелі!
І продовжимо у тому ж дусі.
1 003 млн. грн.
Саме на стільки є вищим результат компанії у 2016 році за національними стандартами бухгалтерського обліку, якщо порівнювати з фінансовим результатом аналогічного періоду 2015 року.
А за міжнародними стандартами, наш фінансовий результат кращий від показника 2015-го року на 9 459 млн. грн.

Комусь важко визнати, що це наслідок наших позитивних управлінських рішень? У когось не повертається язик сказати, що ми сповна відпрацьовуємо свою зарплату? Вам мало історії, коли керівники з мізерною зарплатою потім декларують мільйони готівки?
Я розумію, - у боротьбі за годівницю УЗ, що починає розкручуватись, засобів ніхто не добиратиме. З мухи наших прорахунків робитимуть слона. Наших успіхів волітимуть не помічати. Хай так. Зате їх бачать міжнародні аудитори з тієї ж E&Y. І це дуже добрий знак для компанії. Вона – на правильному шляху.

Автор:  Гаврилов Олексій [ 23 май 2017, 22:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Изображение

Автор:  Витёк [ 24 май 2017, 12:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Это ппц как долго и дорого будет, превратившись в грандиозный попил.

Автор:  Гаврилов Олексій [ 01 июн 2017, 18:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Сегодня, около часа назад, на железнодорожную станцию "Мариуполь" прибыл современный вагон.

Такого чуда жители Приазовья никогда в своих степях не замечали, поэтому начали фотографировать.

Как сообщили 0629 сотрудники железнодорожного вокзала, это специальный вагон, в котором по Украине передвигается руководство отрасли. Он обеспечен всем необходимым и может сам передвигаться.

Возможно, на этом поезде приехал премьер-министр Украины Владимир Гройсман.
Изображение

Автор:  Тур [ 25 авг 2017, 20:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

"Укрзалізниця" хоче взяти в лізинг до 30 локомотивів від General Electric

ПАТ "Укрзалізниця" у першому півріччі 2018 року розраховує отримати в лізинг від 20 до 30 локомотивів від американського "велетня" галузі General Electric.
Про це в коментарі журналісту "Укрінформу" розповів фінансовий директор "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев.

"Зараз ми ведемо переговори з General Electric з приводу придбання в лізинг від 20 до 30 локомотивів на першу половину 2018 року, якщо нам вдасться оперативно все узгодити", - розповів фіндиректор.

Він відзначив, що перші локомотиви, які будуть отримані в лізинг, підуть на посилення рухомого складу по ділянці Комиш-Зоря-Волноваха.


За словами Рязанцева, зараз тривають переговори з рядом американських і вітчизняних банків щодо фінансування проекту.

"Крім того, це складова не лише нас, двох кооперацій, ще має бути додаткова банківська або лізингова організація, яка це профінансує. Ми зустрічалися в Штатах з Ex-Im Bank (Експортно-імпортний банк США - ред.) і з OPIC (Корпорація приватних зарубіжних інвестицій - ред.) і тут (в Україні - ред.) ще з кількома банками", - заявив фінансовий директор.

"Сьогодні ми перебуваємо у стадії переговорів, але я думаю, це не стане нам на заваді досягти узгодження якнайшвидше. Та все ж перше півріччя - реальні терміни для придбання локомотивів у лізинг", - розповів він.

Рязанцев повідомив, що візит представників компанії General Elcetric має відбутися на початку жовтня.

Нагадаємо, п'ятирічний план ПАТ "Українська залізниця" передбачає модернізацію та придбання близько 270 локомотивів, частково у співпраці з General Electric.

http://www.epravda.com.ua/news/2017/08/24/628356/

Автор:  Тур [ 25 авг 2017, 20:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Изображение

Я представляю, как будет гудеть вся Волноваха, если пригонят такие машины в замен 116-х.

Или такие:

Изображение

Автор:  чипполино [ 25 авг 2017, 21:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

не взамен, а в усиление)))) тем более, тут еще полгода нужно обучать всех))) а так да, неплохо было бы, наверное..

Автор:  Гаврилов Олексій [ 02 янв 2018, 20:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

ЗАММИНИСТРА: МАРИУПОЛЬ ДОЛЖЕН СТАТЬ «ЗАПАДНЫМ БЕРЛИНОМ» ДЛЯ ТЕХ, КТО «ЗА СТЕНОЙ»
Аэропорт в Мариуполе Донецкой области могут открыть через несколько лет. Об этом в эфире «Громадського радіо» заявил заместитель министра инфраструктуры Виктор Довгань.

«Аэропорт – это рискованно, действительно. 60 километров к линии соприкосновения – это рискованно. Но я думаю пройдет год-два, заберут у тех сепаратистов оружие, и надо будет открывать аэропорт», – сказал он.

По словам замминистра, Мариуполь должен стать «витриной» украинских реформ для жителей неподконтрольной территории Донбасса.

«Надо думать и о Мариуполе – это я забегаю вперед на 2-3 года. Когда я проводил там обсуждение национальной транспортной стратегии, прозвучал такой тезис: Мариуполь должен стать "Западным Берлином», для тех, кто "за стеной". Они должны видеть его витриной реформ», – подчеркнул он.

Довгань добавил, что в город нужно пустить поезда «Интерсити», «чтобы не 17 часов ехать в Мариуполь, а 7,5 часов». «Да, это большие средства, мы спорим с "Укрзализныцей", но это будет», – пообещал чиновник.

Автор:  Тур [ 03 янв 2018, 16:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Было бы классно, но для этого необходимо электрифицировать почти треть расстояния от Мариуполя до Киева.

Автор:  Гаврилов Олексій [ 03 янв 2018, 17:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Будет электрификация , не будет смысла жечь солярку.

Автор:  gavrik [ 12 янв 2018, 14:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

В Россию пришел заминированный поезд из ДНР.
В поезде, прибывшем в Белгородскую область из самопровозглашенной Донецкой народной республики, обнаружили взрывное устройство, сообщает Telegram-канал Mash.
По данным канала, находка была сделана на железнодорожной станции «Валуйки-Сортировочные»: в боковой раме одного из вагонов грузового состава, прибывшего из ДНР, была закреплена ручная противопехотная граната Ф-1. Далее: https://news.rambler.ru/incidents/38868 ... e=copylink


Как пишет канал Mash, излом боковой рамы в 100% случаев приводит к крушению поезда, так как при этом вагон теряет колеса и сходит с путей.
Источник: "Горловская мозаика"
Подробнее: http://mozaika.dn.ua/news/region/146518 ... poezd.html

Автор:  Гаврилов Олексій [ 12 янв 2018, 17:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Железная дорога

Это повод избавится от дыры.

Страница 7 из 8 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/